szkoła

A A A

grecja4
Dzień czwarty pobytu w Grecji rozpoczęliśmy wczesnym rankiem, aby zaraz po śniadaniu udać się w podróż do Delf- centrum świata. Po 3-godzinnej jeździe dotarliśmy do celu naszej podróży i udaliśmy się do tamtejszego muzeum.

Dowiedzieliśmy się tam dużo ciekawostek na temat mitologii oraz sztuki antycznej Grecji. Następnie udaliśmy się na stanowisko archeologiczne, gdzie znajdują się ruiny świątyń greckich bogów jak również sławnej wyroczni. Tam też nasi greccy przyjaciele zaprezentowali nam krótką inscenizację, dzięki której mogliśmy sobie wyobrazić jak mogło wyglądać spotkanie z wyrocznią. Po zakończeniu wycieczki pojechaliśmy do Chrisso – tradycyjnej greckiej wioski – gdzie zjedliśmy obiad. Następnie wyruszyliśmy w wyśmienitych humorach w drogę powrotną do hotelu aby odpocząć po ciekawym dniu oraz przygotować się na pożegnalną kolację z naszymi kolegami z Rumunii, Bułgarii, Włoch oraz Grecji. Po skończonej kolacji zostaliśmy wciągnięci w wir taneczny. Gdy skończyliśmy nasze tańce, pożegnaliśmy się z nowymi przyjaciółmi, a następnie udaliśmy się do autokaru, aby wrócić do hotelu i przygotować się na powrót do Polski.