szkoła

A A A

dzien3

Trzeciego dnia pobytu w Atenach, po  śniadaniu udaliśmy się do szkoły w Aegaleo, w której odbyły się warsztaty na temat praw człowieka i demokracji. Zaczely się one od małej rozgrzewki na holu, gdzie zostaliśmy podzieleni na grupy.

W grupach dyskutowaliśmy na temat manipulacji medialnych. Każdy aktywnie uczestniczył w warsztatach.  Wyczerpujące dyskusje wzmogły nasze apetyty, więc udaliśmy się  na obiad. Po zakończonym posiłku, dzięki wspólnej zabawie, zainicjowanej przez naszą grupę, mieliśmy okazję  jeszcze bardziej zintegrować się z innymi uczestnikami.
W następnej kolejności odbyła się ceremonia wręczenia certyfikatów, po czym udaliśmy się na wycieczkę do slynnego Muzeum Akropolu, w którym znajdują się najważniejsze artefakty związane ze starożytną grecką kulturą. Podziwialiśmy tam spektakularne monumenty oraz piękny widok na wzgórze Akropolu. Po powrocie do hotelu mieliśmy chwilę na nabranie sił by później udać się na kolację. Jak zwykle było smacznie, a grecka muzyka pięknie nam przygrywala  do tańca. Później, w ramach podziękowania, rozdaliśmy naszym kolegom drobne upominki z Polski. Na pożegnanie zrobiliśmy pamiątkowe zdjęcie i udaliśmy się do hotelu by nabrać sił na kolejny dzień.